​Cum pastram sistemul imunitar sanatos?

Desi este posibil sa nu puteti preveni complet raceala sau gripa in acest sezon, un sistem imunitar sanatos este o modalitate de a oferi organismului vostru o protectie suplimentara. Concentrarea pe alimentele bogate in nutrienti si comportamentele sanatoase ale stilului de viata te pot ajuta pe tine si familia ta sa ramai cu un pas inainte de germeni in acest sezon.

In general, sistemul imunitar face o treaba remarcabila de a va apara impotriva microorganismelor provocatoare de boli. Dar uneori nu reuseste: Un germen invadeaza cu succes si va face sa va imbolnaviti. Este posibil sa interveniti in acest proces si sa va stimulati sistemul imunitar? Ce se intampla daca va imbunatatiti dieta? Va ajuta anumite vitamine sau preparate din plante? Faceti alte modificari ale stilului de viata in speranta de a produce un raspuns imun aproape perfect? Pentru a functiona bine, este nevoie de echilibru si armonie. 

Urmatorii nutrienti joaca un rol in sistemul imunitar si pot fi gasiti intr-o varietate de alimente:
Beta Caroten se gaseste in alimentele vegetale, cum ar fi cartofii dulci, spanacul, morcovii, mango, broccoli si rosiile.
Alimentele bogate in vitamina C includ citrice, fructe de padure, pepeni, rosii, ardei gras si broccoli.
Vitamina D se gaseste in pestele gras si in oua. Laptele si Uleiul din ficat de cod Lysi sunt, de asemenea, surse ale acestui important nutrient.
Zincul tinde sa fie mai bine absorbit din surse de animale, cum ar fi carne de vita si fructe de mare, dar este, de asemenea, in surse vegetariene, cum ar fi germeni de grau, fasole, nuci si tofu.
Probioticele sunt bacterii „bune” care promoveaza sanatatea. Ele pot fi gasite in produse lactate de cultura, cum ar fi iaurtul si in alimente fermentate.
Proteinele provin atat din surse animale, cat si din plante, precum lapte, iaurt, oua, vita, pui, fructe de mare, nuci, seminte, fasole si linte.

Pentru a va mentine sanatos sistemul imunitar pe tot parcursul anului, concentrati-va pe un plan alimentar echilibrat, somn adecvat si gestionarea stresului.
Obtineti zilnic cinci-sapte portii de legume si fructe pentru a obtine vitamine, minerale si antioxidanti care stimuleaza imunitatea.
O igiena buna si spalarea mainilor ajuta la prevenirea raspandirii germenilor. Nu uitati sa spalati produsele inainte de a manca sau de a le utiliza in retete.
Activitatea fizica este, de asemenea, o modalitate excelenta de a ajuta la gestionarea stresului si poate contribui la reducerea riscului unor boli cronice care ar putea slabi in continuare sistemul imunitar.
Lipsa de somn contribuie la o varietate de probleme de sanatate, cum ar fi un sistem imunitar slabit. Sapte-noua ore sunt recomandate in fiecare zi pentru adulti, iar copiii au nevoie de opt pana la 14 ore, in functie de varsta.

Sa nu uitati si de suplimentele Lysi care ajuta in sustinerea unui sistem imunitar sanatos. Aici putem aminti de Immune Max Lysi care este un supliment natural pentru combaterea racelelilor si a gripei, lucru datorat continutului bogat in alkoxigliceroli. Uleiul din ficat de cod Lysi, printre numeroasele sale proprietati , ajuta si el la sustinerea si dezvoltarea unui sistem imunitar puternic. Afla mai multe:

Scrie un comentariu