Probleme de memorie sau concentrare?

Pentru a ne bucura de o batranete frumoasa, pentru a parcurge firesc si linistit toate etapele vietii noastre, trebuie sa ne impunem anumite reguli si obiceiuri inca din perioada de tinerete.
Chiar daca aceasta este perioada in care noi functionam la capacitate maxima, trebuie sa fim constienti ca depinde numai de noi pentru a avea nu numai o viata lunga, dar calitatea acesteai sa fie si buna, sa fim echilibrati, multumiti, cu o sanatate multumitoare, umbrita doar de etape pe care le vom putea traversa si depasi prin gasirea resurselor pe care organismul ni le pune la dispozitie intr-o stare de normalitate si echilibru.

In primul rand trebuie sa ne stabilim propriile reguli prin care ne impunem stilul de viata.
Vom acorda atentia cuvenita activitatilor fizice, petrecerii timpului in natura, controalelor medicale necesare si tratarea efectiunilor cu care ne confruntam, somnului si alimentatiei, fluctuatiilor de greutate si activitatilor pe care le efectuam si urmarilor pe care acesta le au asupra organismului nostru.
Pentru a ne asigura o activitate la nivel cerebral de o calitate multumitoare pentru cat mai mult timp, atunci ar trebui tratat cu mare seriozitate regimul alimentar.
Consumul constant de alimente bogate in acizi grasi omega 3 ne va ajuta se ne bucuram de capacitatea de concentrare, de memorie, de puterea de asimilare a informatiilor pentru cat mai mult timp si va diminua semnificativ instalarea unor afectiuni degenerative progresive ale creierului, precum neplacuta si periculoasa boala Alzheimer.
Teama de a nu avea probleme cu memoria, cu concentrarea, de a nu se declansa maladii grave care ne-ar izola si ne-ar desprinde de lumea in care obisnuim sa traim, este una din ce in ce mai des intalnita. Una dintre problemele cu care se confrunta omul odata cu trecerea timpului si apropierea de varsta a treia, este cea legata de activitatea cerebrala.

Daca vom invata sa ne alimentam sanatos, vom fi sanatosi si activi chiar si la varste inaintate.
Alimente precum lactatele, carnea  de peste, semintele, nucile, alunele, bananele, capsunele, pepenele galben, conopida, brocoli, fasolea verde si uscata, nautul, carnea de vita, uleiul de in sau de rapita vor asigura organismului necesarul optim de omega 3 necesar unei activitati cerebrale optime si rezistente in timp. Citeste mai departe:

Scrie un comentariu