Deficienta de Omega-3 ?

Prin mai multe semne date de organism putem observa deficitul de Omega 3: de la articulatii nesanatoase, incapacitate de concentrare si atentie si pana la probleme mai grave, toate aceste lucruri pot fi prevenite prin consumarea unor alimente bogate in Omega 3 sau pur si simplu prin suplimente pe baza de ulei de peste.
Acizii grasi Omega 3 sunt extrem de sanatosi pentru organism si contribuie la dezvoltarea neurocognitiva atat a adultilor, cat si a copiilor, a caror ritm de dezvoltare cerebrala este uimitor. De aceea, pentru a fi sanatosi este bine  sa ii oferim organismului astfel de grasimi sanatoase, o hrana sanatoasa pentru creier si corp.
Si pentru a elimina orice risc de deficit de Omega 3 ar fi indicat sa consumi ulei de peste, un produs natural si sigur care contine surse de DHA si EPA suficiente, acizi necesari pentru o buna stare de sanatate.  

Iata mai jos 10 semne care iti arata ca suferi de deficit de Omega 3:


Depresia – cercetatorii au aratat ca tarile in care se consuma suficient de mult peste nu exista atat de multi oameni care sufera de depresie, comparativ cu tarile unde se consuma putin peste.

Inflamatii si artrite – s-a constatat conform unui studiu in care au fost analizate 125 de persoane ca toti cei care au primit ulei de peste si o dieta bogata in acizi grasi Omega 3 ca nu sufereau de artrite si nici de inflamatii ale articulatiilor, comparativ cu cei care au avut o dieta saraca in Omega 3. De aceea, persoanele care au primit Omega 3 au continuat administrarea tratamentului recomandat de medici si au urmat si o dieta potrivita, bogata in grasimi sanatoase.

Ingrasare – persoanele care au un deficit de acizi grasi Omega 3 pierd lupta cu kilogramele in plus, fiind mult mai predispuse ingrasarii.

Afectiuni cardiace – tot ca urmare a unui studiu realizat de Harvard School s-a demonstrat ca persoanele care sufereau de afectiuni cardiace nu aveau o dieta bogata in acizi grasi Omega 3. Aceste grasimi sunt extrem de benefice pentru organism, regland circulatia sanguina, stopand colesterolul rau si reducand astfel imbolnavirile cardiace.

Dificultati de invatare – toti cei ce au o alimentatie saraca in Omega 3 au dificultati de invatare si concentrare, mai ales ca acizii grasi Omega 3 sunt o sursa de hrana pentru creier. Celulele nervoase nu vor avea capacitatea de a retine informatia la fel de usor, acest deficit punandu-si amprenta asupra creierului si functionarii sale.

Probleme ale pielii – acizii grasi Omega 3 constituie o sursa importanta de hrana si pentru piele. Ca atare, persoanele cu un deficit de Omega 3 vor suferi de acnee si de alte probleme ale pielii.

Pierderi de memorie – acesta este un alt lucru esential pe care il poate provoca un deficit de Omega 3. Ca atare, daca in organism nu sunt suficienti acizi grasi esentiali, DHA si EPA, atunci este posibil sa existe pierderi de memorie.

Stare de oboseala – cei ce sufera de un deficit de Omega 3 sunt din ce in ce mai obositi, din cauze inexplicabile.

Probleme de vedere – un deficit de Omega 3 ar putea avea drept efect glaucom, sindromul ochiului uscat sau alte probleme de vedere.

Scaderea imunitatii – cei ce au lipsa acizii grasi Omega 3 din organism se pot imbolnavi mai usor intrucat organismul isi pierde treptat imunitatea.

Uleiul din ficat de cod este terapia traditionala impotriva rahitismului, pentru mentinerea sanatatii oaselor, pentru imbunatatirea functiei cognitive si a vederii, dar si pentru stabilizarea dispozitiei, a capacitatii de concentrare si a rezistentei la efort fizic si psihic. Afla mai multe despre Lysi

Scrie un comentariu