Cum reglam nivelul trigliceridelor?

Grasimi saturate, grasimi nesaturate, colesterol bun si colesterol rau. Uneori, se pare ca ai nevoie de un program pentru a tine evidenta tuturor ”jucatorilor” de grasime din povestea bolilor de inima.

Dintr-un anumit punct de vedere, trigliceridele sunt cel mai usor de inteles.
Pur si simplu, trigliceridele sunt grasimi care se gasesc in sange si care sunt folosite pentru a furniza energie pentru organism. Daca ai trigliceride suplimentare, acestea sunt depozitate in locuri diferite, pentru a putea fi folosite in momentul prielnic. Nivelurile ridicate ale trigliceridelor au fost asociate cu posibilitatea de a dezvolta boli de inima. Numai ca semnificatia nivelului ridicat al trigliceridelor si cat de mult ajuta scaderea lor in reducerea riscului de a dezvolta boli de inima, nu este foarte clara pentru multi specialisti. Cu toate acestea, majoritatea medicilor, recomanda echilibru si cumpatare.

Principala modalitate de a regla nivelul trigliceridelor este prin adoptarea unei diete sanatoasa si prin efectuarea exercitiilor fizice.
Iata cateva recomandari care te pot ajuta sa gestionezi nivelul trigliceridelor:
  1. Activitatea fizica poate reduce nivelul trigliceridelor. Fa exercitii zilnice, de cate minimum 15 minute. 
  2. In cazul in care trigliceridele au un nivel crescut, e aproape sigur ca persoana se confrunta si cu kilograme in plus. Slabeste aproximativ 5-10% din greutatea actuala. Persoanele cu o greutate sanatoasa sunt mai susceptibile de a avea niveluri normale de trigliceride. Grasimea de pe burta este asociata cu niveluri mai ridicate.
  3. Mananca mai mult peste bogat in acizi grasi omega-3. Studiile au demonstrat ca pestii grasi pot reduce nivelul trigliceridelor. Pestii grasi  cum ar fi macroul, pastravul de lac, heringul, sardinele, tonul alb si somonul sunt bogati in omega-3. In cazul in care pestele nu este alimentul tau preferat, poti cere parerea medicului, care-ti poate recomanda suplimente de omega 3.
Citeste mai departe: http://aciziomega3.ro/beneficii-omega-3/10-variante-sa-reglezi-nivelul-trigliceridelor.html

Scrie un comentariu